Lønsystemet, der forenkler din hverdag

Visma Enterprise er en af de mange softwareløsninger, der tilbydes af Visma. Det er en omfattende løsning, der hjælper virksomheder med at automatisere og administrere deres administrative processer. Med Visma Enterprise kan virksomheder spare tid og penge og samtidig forbedre effektiviteten og produktiviteten.


Visma Enterprise-løsningen kan tilpasses enhver virksomhedsstørrelse eller branche. Den tilbyder en bred vifte af funktioner og moduler, der kan tilpasses til at opfylde den enkelte virksomheds specifikke behov. Visma Enterprise er også skalerbar, så virksomhederne kan vokse med løsningen, efterhånden som deres behov ændrer sig.


Visma Enterprise er en pålidelig og stabil løsning, som virksomheder har haft tillid til i mange år. Den er nem at bruge, så virksomhederne kan hurtigt komme i gang uden at skulle have omfattende oplæring. Og da den er cloud-baseret, kan virksomheder få adgang til den fra hvor som helst og når som helst.




Hvad kan Visma?

Visma Enterprises løn program er en software, der forenkler og automatiserer administrative forretningsprocesser. Det bruges af virksomheder af alle størrelser i den private og offentlige sektor over hele verden. Nogle af funktionerne i Visma Enterprise omfatter bl.a:


– Medarbejderselvbetjening: Medarbejdere kan logge ind for at se deres egne oplysninger, f.eks. lønsedler og feriesaldoer. De kan også opdatere deres egne kontaktoplysninger og kontaktoplysninger i nødstilfælde.


– Sporing af tid og fremmøde: Medarbejderne kan stemple ind og ud ved hjælp af deres smartphones eller computere, og ledere kan nemt spore medarbejdernes timer og fravær.


– Udgiftsrapportering: Medarbejderne kan oprette og indsende udgiftsrapporter hurtigt og nemt, og lederne kan godkende eller afvise dem med få klik.


– Indkøbsstyring: Virksomheder kan oprette indkøbsordrer, spore udgifter og modtage øjeblikkelige opdateringer, når varer er bestilt, modtaget eller afsendt.